In dit artikel ga ik je in een paar stappen uitleggen hoe je verkeer van Cookiebot zelf uitsluit in Google Analytics 4. Maar voordat...
Hoe Cookiebot-verkeer uitsluiten in Google Analytics 4?
Hoe Cookiebot-verkeer uitsluiten in Google Analytics 4?
In dit artikel ga ik je in een paar stappen uitleggen hoe je verkeer van Cookiebot zelf uitsluit in Google Analytics 4. Maar voordat...
Waarom kiezen wij voor Cookiebot CMP?
In de digitale wereld van vandaag verzamelen websites en apps massaal data over hun gebruikers. Dit kan nuttig zijn om de gebruikerservaring te optimaliseren,...
Wat is de impact van Google Consent Mode v2 op Google Ads?
Ben je klaar voor de impact van Google Consent Mode v2 op jouw Google Ads-campagnes? Vanaf maart 2024 gelden er strengere regels voor adverteren...
Google Consent Mode v2: verplicht vanaf maart 2024
Vanaf maart 2024 is Google Consent Mode v2 (CMv2) verplicht voor alle websites die Google-services gebruiken, zoals Google Ads en Google Analytics (GA4). Dit...
Google Consent Mode v2: wat is het en waarom is het belangrijk?
In 2018 is de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) ingevoerd, wat voor de digitale wereld een uitdaging vormde om de privacy van de gebruiker...
Is jouw website klaar voor Google Consent Mode v2?
Sinds de invoering van de AVG is het voor websites en webshops verplicht om toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Google heeft...
Wat is Search Generative Experience?
Google’s Search Generative Experience (SGE) is een geheel nieuwe, innovatieve zoekervaring, waarbij gebruikt gemaakt wordt van kunstmatige intelligentie (AI) om voor jou als gebruiker...
Kijk mee vooruit naar de SEO trends van 2024
In dit artikel neem ik je mee in de verwachte SEO trends van 2024, zodat je jezelf optimaal kunt voorbereiden op het komende jaar....
Gemini: de AI-tool van Google
Was je al helemaal gewend aan het gebruik van ChatGPT? Nu is er ook Gemeni – eerder heette het Bard -, de AI-tool van...
Hoe schrijf je een goede Over ons-pagina?
De Over ons-pagina is vaak één van de meest bezochte pagina’s op een website. Het is de plek waar je de kans hebt om...
Wat betekent de biedstrategie doel-CPA en hoe werkt het?
Doel-CPA (Cost-Per-Acquisition) is een slimme biedstrategie binnen Google Ads, het online advertentieplatform van Google. Met doel-CPA kun je je online advertentiecampagnes optimaliseren om conversies...
9 tips voor een uitstekende interne linkstructuur
Als je een website beheert, is het belangrijk om niet alleen te focussen op de inhoud van je pagina’s, maar ook op de manier...