Direct vindbaar met Microsoft Advertising

Wil jij direct goed vindbaar zijn voor potentiële leads, maar zie je op tegen de hoge klikbedragen van Google? Kies dan voor Microsoft Advertising in de zoekmachine Bing. Het grote voordeel ten opzichte van het adverteren op Google is de lagere CPC (kosten per klik). Dit komt doordat er minder concurrentie is. Verder wordt Bing ook steeds vaker in Nederland gebruikt als zoekmachine. Kortom, ook jouw potentiele klanten zijn daar mogelijk te vinden.

Wij hebben de kennis in huis om jouw ROI te verhogen:

  • Hoge doorklikratio
  • Direct meer bezoekers
  • Hogere conversie

Profiteer van de voordelen met Microsoft Advertising

  • Het gebruik van Bing als zoekmachine neemt toe, omdat het op nieuwe computers en laptops standaard ingesteld staat.
  • Jouw Google Ads-campagnes kun je eenvoudig exporteren naar Microsoft Advertising. Dat scheelt veel tijd en kosten.
  • Opereert jouw bedrijf ook internationaal? Dan is het adverteren in Bing zeker aan te raden. Bing timmert namelijk enorm aan de weg internationaal gezien.
  • De concurrentie van adverteerders op Bing is momenteel veel lager dan bij Google Ads. Dit zorgt voor lagere klikbedragen.

Gericht op leadgeneratie

Microsoft Advertising wordt voornamelijk ingezet als searchkanaal. Belangrijk is dat de advertenties perfect aansluiten op de doelgroep, de juiste zoektermen worden toegepast en de bestemmingspagina’s overeenstemmen met de advertenties. Door continu te testen en bij te sturen, zorgen we voor optimaal resultaat; meer waardevolle websitebezoekers en lagere kosten per klik.

Wil je meer weten over Microsoft Advertising of direct een pilot draaien? Neem contact op met Richard van Kampen via 0318 – 762 593 of stuur een e-mail naar richard@invictusonlinemarketing.nl.